2010. május 20., csütörtök

Sziromhullás

Ilyenkor májusban a virágzó fák lassan elhullatják szirmaikat. Gyönyörű látványt nyújtanak a dús virágzatú fák, de virágaik rövid életűek. Egy ideje nem hagy nyugodni a gondolat, hogy fogy a fiatalság ereje bennem. Olyan vagyok, mint a szirmaikat hullató fák. Az ifjúság odébb áll, és a "nemrég még gyermekek" szolgálatába szegődik.


Először keserűséggel töltött el a gondolat, hogy életem lefelé menő ágába kerültem, aztán történt valami különös dolog itt, legbelül: kitavaszodott és én rájöttem, a virágzás után kezdődik a termésérlelés kora.

Mindaz, amit eddig tanultam, és a tapasztalatok, amiket szereztem talán mások javát is szolgálhatja. Törekszünk (én és a családom) egy egyszerű, minőségi, lelkiekben gazdag élet megvalósítására. Ennek testi és lelki megvalósításából szeretnék átadni morzsákat (vagy darabokat).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése